Klimmen in Google resultaten met zoekwoorden en conversie
Zoekwoorden de basis om gevonden te worden en de beste conversie resultaten
Met zoekwoorden voor uw product of dienst direct meer klanten binenhalen?
Gevonden worden maar ook betere conversie / reacties?
De keuze van de juiste zoekwoorden is gewoon een vak. Zoals ook u úw vak gewoon vindt.
Zoekwoordenonderzoek
Zoekwoordenonderzoek betekent dat onderzocht wordt welke zoekwoorden voor uw product of dienst noodzakelijk zijn. Dat onderzoek baseert zich op een studie naar de zoekintentie van uw mogelijk toekomstige klanten en hun wensen – al dan niet – kennis van het onderwerp.
Om de juiste zoekwoorden te vinden worden naast inzicht en ervaring in het vak ook een aantal tools gebruikt. De Google zoekwoordplanner en search console geven tools en rapporten om het zoekverkeer en de prestaties van je site te meten.
Met de zoekwoordplanner van Google Ads kan hier nog een extra dimensie aan worden toegevoegd.
Conversie
Conversie betekent dat bezoekers van uw website ook de actie nemen die u graag wilt ziem. Conversie is bijvoorbeeld contact opnemen via telefoon of email om vragen te stellen over uw aanbieding. Een hoge conversie is het doel van hoger komen bij Google.
Zoekintentie en Google zoekresultaten
De zoekintentie van bezoekers is een complicatie in het bereiken van goede zoekresultaten. Vooral voor website bezoekers die niet veel weten over uw product of dienst kan het lastig zijn de termen te vinden die U als normaal beschouwt en waarmee u als vanzelfspreken uw aanbod zult omschrijven. Ook op dit terrein hebben we veel ervaring.